Disney on ice, var otroligt

Haft en underbar kväll i malmö.
Vi i familjen var och kollade på Disney on ice, Princess Classic.
Det var underbart fint och roligt, man tänkte tillbaka när man var liten och ofta kollade på disney prinsessorna. Denna show vi såg ikväll var i topp klass, under 1½ timme var det inte en enda som trillade. Vi var helt imponerade, alla som inte varit och sett de uppmanar jag att göra de. Tänkte inte " Jag är för gammal ", det passar alla.



Tusen tack till min morfar och hans fru som vi fick det av i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Linda

vwejkufwb, håller med dig. Det var riktigt bra. Sådant vill jag göra oftare, gå och se sådant alltså

2009-01-24 @ 23:58:10
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Mamsing





Instämmer

Tycker också att vi ska hitta på lite mer såna här saker.

Skitbra föreställning var det!!!

2009-01-25 @ 17:18:53
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback