Grattis till mig själv

I dag är det min och Aylas dag.
Jag fyller 19 och Ayla fyller 21.

Firat med Familjen idag, käkat smörgåstårta och små gott. Ska iväg till Ayla om 30min, hon ska ha fest ikväll för sig. Fått pengar idag och små pressenter av lillasyrran, nöjd. Nu kan jag dra och klippa mig, köpa datorväska och sådant jag vill ha.

Fick mitt första gratulationskort igår,


Det var från Nils, så jävla sött.
Trodde jag verkligen inte, blev jätte glad för det.



Så idag blir man 19, skrämmande vad tiden går fort.
Bara att go with the flow. Nöjd med dagen hitintills, tror att kvällen kommer bli jätte rolig. Ger mig själv filmen DU&JAG i födelsedagspressent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback