Nu bär det av!

Nu har jag och ayla lagt upp en plan för vikt nedgången.
Jag ska gå ner ca 20 kg och ayla ungefär lika mycket.
Ja, det låter mycket men jag har tar som utgång, sedan får jag se hur jag tycker att jag ser ut efterhand. Jag slutar när jag känner mig bekväm med mitt utseende.

Vi har lagt upp en metod, en belöning och "straff". Vi har mätt och och vägt oss, så får vi se hur lång tid det går. Vi funderar också på att ta foto, så man kan se Före och Efter. Hade varit kul.

Så nu ska vi klara de, peppa varandra till max och klara detta.

Lycka till, till oss

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman.. vad glad jag blir. hoppas att det går bra för er. pepping pepping

tänkte bara tipsa lite om Viktklubb. Det sägs vara jättebra. Man kan mata in vad man äter och få uträknat hur mycket aklorier det är. Motionerar man så drar de ifrån de kalorierna.. kanske lättare att förändra något när man ser vad det är som är fel!?



Håller tummarna för er.

Kram

2009-01-13 @ 02:38:16
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Mamsing

Det kommer att gå skitbra. Jag hänger på, så får vi mer rätsida på middagen här hemma också. Nu tar jag inte hänsyn till SS mer, nu är det du och jag som gäller. :)

2009-01-13 @ 13:59:25
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback