Tjockis veckan över

Nu är min tjockisvecka över,
har varit fester och studenter hela tiden känns de som.
Men nu får jag brukar allvar, måste neråt med vikten.
Pendlat upp och ner hela veckan, men nu ska de neråt!

Satt och läste på viktklubb, och har bestämmt mig för att:
- Undvika alkohol, ta något glas någon gång, men känns som onödiga kalorier.
- Promenera, till och från jobb i den mån jag kan.
- Köpa ett par för små byxor, så har jag något att kämpa efter.
- Lära mig att säga nej, lätt att man tar lite extra när folk frågar om man vill ha mer.
- Belöna mig, sätta upp delmål och belöna mig själv.

Mitt mål: Få på mig kläder i storlek 38-40, helst 38 ;)

Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Yeeh, jag hejar på dig!



Har själv skärpt mig oerhört mycket med maten i snart 2 veckor & trodde jag skulle se skillnad by now men nope, ingenting! Jag vill ju ha resultat NU NU NU ;) Antar att jag måste börja röra på mig men hur kul är det efter att ha jobbat hela dagarna. Snark.

2009-06-15 @ 21:16:34
URL: http://www.lilija.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback