Stud

Debatt, prov och plugg.
Det är min dag när man sammanfattar den.
Hade debatt i skolan, det var riktigt intressant för folk blev nästan förbannade över vissa ämnen, t.ex. fosterdiagnostik och abort. Själv skulle jag debattera FÖR aktiv dödshjälp, kände mig riktigt duktig på de, kände att våra argument satt som en smeck.

Nu sitter jag här och skriver ett arbete om de som ska vara inlämnat imorgon. Jag har kommit mer än halvvägs, men funderar på att skippa resten och ta det imorgon bitti. Börjar ändå inte förän 10.30 :) Plugga lite då istället.

Måste från och med nästa vecka ändra mitt sätt att plugga i skolan. Ska sätta min ensam i något grupprum och verkligen PLUGGA!


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Det låter som ett bra beslut!

2009-03-20 @ 08:16:36
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback