Om-bloggad

NU har jag ändrat om bloggen lite igen,
svårt att bestämma mig för hur jag vill ha den men nu är den okej, eller?
Lite sommrigare färger, och bilden är från idag.

Tänkt en massa idag, iaf när jag varit ute och körde och när jag gick.
Ibland önskar man att man kunde tänka som en kille!
Allt verkar mycket enklare för dem.. är de sant?

Måste tyvärr berätta att jag har börjat........ gilla... Svenne-banan!



pappa visade denna för mig idag, helt otroligt roliga killar.
kolla in den och kolla gärna vidare på andra youtube klipp med dem!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Bloggen blev jättefin. Kortet är kanon!!



Klippet från youtube var ju skitskoj. Jag får titta mer en annan dag. Ska iväg till jobbet nu.

Ha det gott i sommarvärmen idag. ♥

2009-06-01 @ 12:58:05
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback