Dreams

Drömde inatt att jag blev tvilling mamma.
Jag fick två underbara barn, en pojke och en flicka.
Flickan skulle vi döpa till Moa men vad pojken skulle heta kom vi aldrig på.

Vem pappan var kommer jag inte ihåg.
Vi flyttade till en jätte fin lägenhet med väldigt sköna sängar.
Alla mina närmsta släktningar kom för att gratta och önska all lycka.

Jag mådde bra,
men i drömmen hade jag kvar mina skol funderingar.
Har jag tid med dessa barnen?

Jag vaknade och kände mig lite små konstig.
Det var så riktigt,
tankarna började flyta runt.

Tänk dom som blir gravida vid 15-16 års åldern, eller i min ålder.
Förr var det ju inga problem med att bli gravid vid 19år,
men idag, är det nästan dömt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback