Hej Vuxenvärlden

Idag den 10januari 2010 fyller jag hela 20år.
Nu har jag lagt tonårslivet bakom mig och säger hej till vuxen världen.
Så nu sitter man här, 1år äldre, men ändå väldigt glad.

Jag hade en oslagbar kväll igår med skratt, kärlek och.. underbara stunder.
Massa släkt, vänner och kärleken.

Tog tyvärr inga bilder själv utan min kära syster gjorde det,
och hon har inte lagt över dem än men bilderna kommer upp här sen :)

Fick en massa saker som jag behövde och ville ha 



Tusen tack för alla gratulationer,
tusen tack till sällskapet igår.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Det var verkligen trevligt igår. Vi på nedervåningen höll liv i luckan. :)



GRATTIS igen min tös.

Jag älskar dig massor.

2010-01-10 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback