Bjuda på sig själv?!

Lilla My kan slänga sig i väggen,
här är det Ica My som gäller!

Träffade My igår och hade en underbar prata-sönder-varandra-kväll.
Vi snackade om allt från himmel till helvete,
och jag måste säga att vi har så mycket gemensamt. (yey)



Vi besätmmde oss för att bli utlands-snygga i vinter så vi träffades idag och tog varsin 13minutare nere i solariet. Visst känner man sig mycket fräshare när man är brun.

Dock väldigt osexig när man precis solat.
När jag var klara reste jag mig och vända mig mot speglen.
Drog upp mobilen för måsta dela med mig:


Håret stod åt ALLA håll!!!

Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Haha, hur lyckades du med den frillan?!

2010-11-28 @ 21:16:53
URL: http://lilija.com
Postat av: Anonym

du e alltid sexig :)

//Hulken

2010-11-29 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback