Sanne tipsar om Shampoo/balsam

Vi hade erbjudande på den nya Dove serien på Ica för 3 veckor sedan,
tänkte att jag får väl prova för jag hade inget märke jag gillade.

Så har provat denna nu i 3 veckors tid

Köpt Intense Repair & Colour Radiance
(älskar flaskorna också, enkla men snygga, de doftar svagt men gott)

Har bara provat Intense Repair och den här håret enormt mjukt.
Inte bara första gången utan andra, tredje och fjärde också.
Detta är mitt nya favorit budget Schampoo/Balsam nu.

Idag köpte jag Colour Radiance på Willys, 2 för 25kr
Annars kostar dom mellan 24.90kr - 27.90kr/st vad jag sett.

Så har ni inget speciellt shampoo/balsam ni använder,
rekomenderar jag denna varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback