Samsung Galaxy my Ass

Nu är jag så trött på min telefon så jag skulle kunna slänga den i väggen! Jag blir så arg - den bara jävlas med mig. Dom sa att samsung har minst problem med sina produkter, tyvärr fick jag en som bara har krånglat hela tiden.

Den hänger sig när man startar Kameran, skickar sms till fel personer, hänger sig när man startar vissa program, visar fel personer när man får sms. Ibland får man starta om telefonen för den ska få rätt täckning o.s.v.

Gick till elgiganten och han sa att det skulle vara skitlätt att uppdatera mjukvaran.. NU sitter jag här - och det är fan inte lätt.

Gillar mobilen jätte mycket, jag enser att den är lättare än iphone.
Men gillar den inte när den krånglar, it sucks... big time!!


Och ett STORT minus är att den bara på 4 månader har den slitits jätte mycket därbak. Blivit repor o.s.v. och då har jag bara använt den privat. Inte haft den inom jobb eller så. Hur kommer den se ut efter 1år då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback