Jag fick (dröm) bebis

Drömde igår att jag var gravid,
och efter att ha sett en ultraljudsbild så var plötligt vår lilla flicka ute.

Så underbart söt var hon,
en riktig lite gräddbulle (inte knubbig då)
Shit vilken känsla det var att fått barn,
sitt eget lilla kärleks-kärnkraftvärk.

Men jag var inte förberedd alls,
jag hade inget, ingen barnvagn, ingen barnstol till bilen - INGET!



Visst har jag alltid velat ha barn,
men jag är bara 20 år - iofs hade det inte varit något som hade stoppat mig, men jobb och boende är ett krav.

Och framför allt... en PAPPA som man älskar och vet kommer finnas där för barnet.

Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Yeah! Nice att du har samma värderingar som jag när det gäller barnaskaffande. Fast/tryggt jobb & boende & en pappa som man verkligen är säker på att man vill ha en unge med..



Även om man skulle separera/skilja sig så kommer ju den människan att vara sammankopplad med dig genom barnet för resten av livet - så det är bäst att välja någon som är... ja.. bra.. ;P

2010-09-22 @ 10:14:34
URL: http://lilija.com
Postat av: Mammi

Betyder det att jag har blivit Dröm-mormor då? ;P

2010-09-22 @ 19:44:15
URL: http://frisali.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback