ETT ULLA-KÖP

Då ska jag visar er ett köp jag gjorde på Gekås idag,
för 199:- fick jag ett kamerastativ, vilket jag länge velat köpa men inte gjort.
Tyckt att "Vafan ska jag med det till", men ska man ta bilder på sig själv på avstånd,
eller ta en bra bild utan att skaka på handen så är det jätte bra så det blev ett sådant.

Tog en bild direkt när jag kom hem



Tröjan köpte jag också idag, lite Pippi inspirerad tröja och jag ÄLSKAR det.
ska bara färga håret rött och sätta lite ståltråd i det sen kan ni kalla mig Pippi :)
Nä......

Men jag älskar de tröjorna så den åkte ner i vagnen direkt


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Aweeesoooome!



Vet du?! Fick precis ett sms av mamma (helt utan att vi snackat om dig): "Ullared den 18e?" - Hahah. Jag bara "Lääätt!"

2011-04-19 @ 21:41:47
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback