Bland skrikande barn och kaffe-galna gubbar

Idag vaknade jag lite över kl 6.30 och ville nästan direkt göra vid mig för att åka in till Lund.
Men skulle ju inte träffa Amanda kl 10 i Lund :/



Först satte vi oss såklart på Espresso House och åt deras kanon frukost där.
Amanda visade allt hon hade köpt inför Paris resan :)
En vattentät karta över centrala Paris, en guide bok och lite papper över samlad fakta.
Jag hade med mig lappen som vi skulle ha till hotellet.

Efter det gick vi en sväng i Lund och kollade runt..
Sen satte vi oss på Cafe.Le och tog en Islatte i värmen bland skrikande barn och kaffe-galna gubbar!!!
Iaf efter ett tag lugnade det ner sig och vi plockade fram papper och penna och skrev ner pack-lista.

Blev en del saker men ja.. det behövs..




Kommentarer
Postat av: Hulken

Lav jo <3

2011-08-07 @ 17:13:27
Postat av: Amanda

Och trevligt hade vi, längtar som bara den tills vi ska ÅKA <3<3

2011-08-12 @ 15:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback