Packar klart

Gick upp samtidigt som J, klockan 6. Mycket för jag vill hinna med att kolla igenom resväskan en gång till.
- Har jag missat något?! Jag litar inte så mycket på mig själv att jag kan packa en vecka innan utan vill göra det dagen innan eller samma dag :)

Så nu har jag slängt upp allt på sängen och kollat så allt är där.
Men så kollar jag ut - Vad ska jag ha på mig idag?!
J sa att vi ska ju inte klä oss för varmt för från det att vi går på tåget så kommer vi vara inne hela dagen fram tills kl 20.30 när vi väl kommer ut från flygplatsen i Paris.

Iaf gick in och kolla vädret i Paris, imorgon och på torsdag ska det regna - Men skit samma :)






Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Se till att ha något varmt på flyget iaf (tjocktröja/jacka) som du kanske kan ta av & lägga i nån väska sen. Det är alltid så jävla kallt på flygplan...

2011-08-22 @ 10:10:25
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback