Bra / Dålig sida

Jag lider av den bra och en dålig sida!!



Lider ni också av det?
Har ni har en sida av ansiktet ni alltid blir nöjda med?
Den sidan man alltid vill vända mot kameran?

Jag lider av det! Blir alltid nöjd med min vänstra sida:

När jag noppar ögonbrynen
Med sminkningen
På foto

Ser ni, till och med på bilden ser mitt vänster öga mer öppet ut,
det högra är lite smalare in mot tårkanalen.

Aja, Perfekt är man inte och kommer aldrig blir,
vi alla ha skavanker och det är väl som som ger lite av charmen också.

Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Haha, vad kul - det har jag aldrig tänkt på faktiskt! & jag tittar ju på dig en hel del ;P



Hmm. Själv har jag inga bra sidor.. På min vänstra sida är tänderna ojämna & på min högra sitter födelsemärket jag brukar störa mig på. & ser man mig rakt framifrån så sitter det ena ögat längre upp än det andra. Jag har inga bra sidor som sagt :P

2011-01-21 @ 19:59:02
URL: http://lilija.com
Postat av: Mammi

Du är en söt och fin tjej - inifrån och ut!!

Det är inte alla som kan ståta med det. :D

Kram.

2011-01-21 @ 23:17:46
URL: http://frisali.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback