Change

Gjorde precis en beställning över Changes web-shop.
Dom har rea, så jag köpte lite varor där.



Vill tipsa er om dessa Invincible trosor.  
Ser dom inte  extremt sköna ut på bilden?!
(Fast iofs, hon är ju slank och inga valkar ;)

" Välsittande hudvärgad/färgad tipster, som är helt osynliga under din kläder, Change invincible passar perfekt till tighta byxor eller kjolar. "

Såhär ser Storleks-guiden ut:



Det är jätte bra för de har en egen BH storleksguide.
Jag testade en stlk-guide på Lindex för 1år sedan, fick 90A på deras sida. (haha)

Som jag skrattade, men nu - på changes sida tror jag verkligen att storleken är rätt. Det är inte den jag har i vanliga fall, men tror att den kan stämma. 

Kommentarer
Postat av: Emma

jag gick in på sidan och mätte mig för skojs skull.

enligt deras tabell är jag 60D :O

har nog aldrig ens sett en bh i strl 60D i en affär :/

2011-01-25 @ 22:26:35
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback