Transformers 3: Dark of the moon

Blev bjuden på bio igår av J, Transformers 3.
Var väldigt tveksam på filmen för jag gillar oftast inte sådana filmer men tänkte att jag får ju ställa upp ;)



Men tro det eller ej så gillade jag den enormt mycket, bra handling och bra skådespelare.
Detta är en film jag absolut vill rekomendera till alla som gillar lite fart och fighting.

Tyvärr tycker jag att det är lite tråkigt att det alltid måste vara något kärleks kraffs i filmer.
Denna filmen tycker jag hade klarat sig väldigt bra utan det, men ändå - Skit bra film!!






Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag vill osse se denna. Jag får ta Stefan och Frida med mej ner till bian. :)

2011-06-30 @ 14:32:20
URL: http://frisali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback