Vatten brist

Jag har märkt att jag är katastrof dåligt på att dricka.
Det blir kanske 2-4 glas om dagen och enligt mig är det alldeles för litet.

Så jag tänkte att jag utnyttjar min telefon och laddar ner Drinking Water appen.



Varje gång du druckit vatten tar du upp mobilen, öppnar appen och trycker på glaset.
Då fylls glaset med vatten och ett klockslag kommer upp med den tiden du tycktre på glaset.

Man kan själv ställa in hur många glas man vill ha och man kan ställa in om mobilen ska pipa till när det gått ett tag sedan du drack sist :) Det är jätte bra för då glömmer man inte bort det.



Super bra med dessa små Loka flaskor som är nätta att ha med sig i handväskan.
Nu jäklar ska jag bli en bra vatten drickare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback