Grillat är godast

eller kanske inte godast, men gott är det :)

Skrev igår kväll att jag har haft en dålig update de senaste dagarna, men bara för jag jobbat. Iofs haft tid efter jobbet men då har jag vara som en zoombie. Updaterar twitter mer, eftersom jag har det i mobilen. Kanske borde slänga upp twitter i sidmenyn?!

Iaf igår blev det grillat - det var ju väldigt fint väder så vi passade på.
Blev grillat, klyftpotatis, sallad och tzatziki, mmm vad jag gillar det!



Och ännu mer grillat blir det idag, blir en tuff helg.
Upp 05.30 idag, sedan kommer vi nog inte hem efter grillningen ikväll förän 00.
Sedan ska jag upp 05.30 imorgon också OCH på söndag. såå på måndag när jag är ledig - ska jag SLAPPA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback