Hallon - Blåbär - Banan

Nya kexchoklad är ute



Var nere på hemmakväll för någon dag sedan och fick se dessa nyheter,
självklar kunde jag inte lämna buiken utan dem (nyhets-smak-freaken som man är)

Väl hemma provade vi dem och var måttligt nöjda med nyheterna.

Hallon
Smakade en del hallon men själv hade jag lite problem med kombinationen.

Bläbär
Gillade blåbär, känns frisk på något sätt och helt okej i smaken.

Banan
Banan-choklad brukar vara en hitt men i detta fallet var det sådär.



Men tycker absolut ni ska prova dem, kanskle passar de just dig :)
Alltid kul att prova.



Kommentarer
Postat av: Lina

Åh. Jag som hoppades så på bananen. Som du säger så brukar det ju va en hit! Får nog smaka den en dag :) Det är under kontroll med flytten. :) flyttlasset går förste juli och jag hamnar på norregatan 10. Det är mycket man ska tänka på och jag är lite kontrollfreak så det skrivs mycket listor hos mig just nu. Hihi. Med det ska säkert gå super bra. Snart är det tid! :)

2011-05-26 @ 07:16:33
URL: http://linaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback