2 Födelsedagsbarn idag

 


Blev luch på B2 , kycklingtoast med pesto och tomat. Den var väldigt god men lite för hårt grillad.


J är bakis idag så det blev eftermiddag framför tvn med en BECK film.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Min kära storasyster fyller 25 idag,
ringde och gratulerade henne och det var jätte härligt att prata med henne.
Vi pratar inte så ofta - tyvärr men ja så är det.
Men idag tyckte jag det gick jätte bra, vi blev inte sura på varandra, vilket var enormt skönt.

Kan tyvärr inte träffa och gratta henne p.g.a 60mils avstånd.
Men ska sätta mig ner och kolla igenom mitt schema och se om jag kan åka upp snart.

(ps. Linda du får säga ifrån om du inte gillar bilden, men tycker den är fin på dig)

 

 


Kommentarer
Postat av: JENNY

åhåhåhå, den där mackan skulle suttit fint nu! :D

2011-11-13 @ 19:37:35
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Camilla

Bestäm en dag som vi kan komma och gratta Jakob!!



Linda är jättefin på den bilden. Det är verkligen supertrist att det ska behöva vara 60 mil till henne - vill osse gratta. :(

2011-11-14 @ 22:15:45
URL: http://frisali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback