Im sexy and I know it



Var och träffade Ayla i kävlinge igår, vi kollade på Roasten på Charlie Sheen, käkade tacos och sen såg film.
Sen var det dags att köra hem och måste säga att jag älskar att köra på kvällen.
Visst är det drygt för det är mörkt och man inte ser så mycket men vafan det är knappt någon ute.
(förutom katter, harar, råttor o.s.v.)

I bilen skruvar jag alltid upp radion super högt - sjunger med så fint (falskt) jag kan och bara njuter.

Igår kom bl.a. denna super kassa låten som jag börjat älska med LMFAO.


Så jävla fet video!!!!

" It's RedFoo with the big ass fro "




Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Hhehehehe

2011-10-29 @ 20:39:37
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback