En komplimang. . .



Fick en komplimang idag för mitt halsband på jobbet. Ett halsband jag fick av min pappa när jag tog studenten.
Alltid tyckt att det känns förmycket att ha det på jobbet men de senaste dagarna har jag skitit i vilket,
man går där i sina tråkiga jobbe-kläder så då får man väl försöka vara snygg med smycken/hår eller nått.

En kollega var inne och handlade (som jag sällan pratar med på eller utanför jobbet)
Och direkt får jag en komplimang för mitt halsband, blir man glad då eller vad? :)


Tycker att det ges för lite komplimanger - Jag (och andra) måste bli bättre på det för det kan verkligen

G  Ö  R  A       E  N  S      D  A  G




Kommentarer
Postat av: Mamma

2012-02-28 @ 18:21:10
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: Linda ♥

True - so true. Man är verkligen dålig på att ge folk komplimanger. Riktigt illa egentlgien eftersom man vet hur glad man själv blir då man får en!

2012-02-28 @ 18:37:16
URL: http://favoritplatsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback