Gravid symptom

 
Mina första 3 månader var från och till ganska tråkiga, man märker att man är gravid i kroppen men det syns inte utanpå. Jag var trött lite hela tiden och var väldigt lätt äcklad (speciellt när det gällde dofter)
 
Många av mina tidiga mornar på jobbet slutade med att jag fick springa till toaletten eller gå till närmsta soptunne för att spy. Innan jag blev gravid åt jag knappt frukost men sen kände man sig tvungen - men det är extremt svårt när man mår så dåligt/är lätt äcklad på morgonen.
 
Iaf, jag har även "lidit" av avdomnande händer, speciellt fingrar. Kunnat vakna 3-4 gånger på natten för mina händer har somnat. Även på dagarna har mina fingrar somnat.. Läste att det var normalt när man är gravid men ack så jobbigt.
 
Imorgon har jag bara 3 månader kvar sen får vi träffa vårt lilla knyte.
Och måste säga att fast jag fortfarande har vissa graviditets symptom som är jobbiga så har jag mått kanon de senaste 1½-2 månaderna..
 
Tror snart det blir jobbigt igen - när man blir stor och utymplig och bara vill ha ut bebisen :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback