Hemmasjukling

Natten mellan onsdagen och torsdagen var hemsk!
Var täppt i näsan så andades hela tiden genom munnen - hann sova 1½ timme sen vaknar jag av att det känns som min hals brinner! Iiihhh!! Så jag pallrade mig upp kl 01.10 och la mig på soffan.

När klockan var 05.30 på torsdag morgonen gick jag in i sovrummet och la mig igen..
Sov 1½ timme från och till sen ringde jag jobbet och sjukade mig - Inte en chans att jag kunde jobba.

Sjukade mig även på Fredagen, det hade släppt i halsen men det hade nog förflyttat sig till näsan.
Fick snyta sig stup i kvarten - inte så bra att gå och jobba i bageriet då!

Iaf här har ni lite bilder ifrån mina sjuk dagar..
Var ute på en mini promenad igår, unnat mig lite snask och lite nyttit (se jordgubbar)
och såklart har jag spelat DrawSomething på mobilen :)



Var och jobbade idag för jag kände mig bra igår - men uch vad jag mådde skit imorse!!
Men som tur släppte det när det närmade sig lunch men fick höra från en del att jag såg blek och sjuk ut.

Får se hur allt är imorgon men blir nog jobb.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Nämen titta där, långt därnere är visst ett par fötter ... under den där magen. ♥
Mysigt med gravid-mage.
Kram

2012-06-18 @ 13:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback