Skärpning!

Såg att Kakan tagit upp diskusionen i sin blogg,
blev själv också lite irriterad på Blondinbella när jag satt mig in i vad som hänt.
Det har varit en het diskusion om Blondinbellas bikini bilder och hennes Size Me kampanj,
alla kroppar ska vara okej och man ska vara nöjd med sig själv.

Men det verkar som att det bara är okej om man har en kropp som Bellas..
Den norska Caroline ”Fotballfrue” Berg Eriksen, la ut bilder på sin vältränade kropp i bikini i sin blogg och de kommenterade Bella med:


Skämtar du Bella?!

Hur kan du har rätt att blogga om din kurviga kropp då?!
Som den norska bloggerskan skrev att Bella anser att alla kroppar är fina - Utan de smala verkar de som.

Bella har sjunkt i mina ögon måste jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback