Välkommen till familjen

Idag var jag, J, mamma och mormor på Center Syd en sväng.
Jag var på jakt efter de billiga abonemanget ifrån tele2, ordenarie pris 699kr - nu 345kr.

Väl på ThePhoneHouse så berättade hon att även 3 har en bra deal fast den ligger på 349kr men typ samma abonemangs innehåll. Så efter ca 1 timme hade både jag och mamma nya mobiler (min kommer senare iofs)


(länk till 3 och till Tele2)

Jag valde en Svart iPhone 4s 16GB och mamma valde den nya Sony Experia mobilen.
Tyvärr hade dom inte min iPhone i lager så den kommer om max 1 månad.

Så nu vill jag ha tips ifrån er iPhone användare på bra appar som jag "måste" ha :)
(har ju android just nu)



Tipsa mig - tipsa mig - tipsa mig!!







Kommentarer
Postat av: Lina

Ojojoj. Lägger in en låååång lista nån dag när jag inte sitter på just iphonen ;)

2012-03-16 @ 08:03:43
URL: http://Http://linaolssons.blogg.se
Postat av: Linda ❤

Grattis! Hoppas att du blir sjukt böjd. I ❤ my iPhone!

Lägger kanske upp en lista på min blogg också snart! :-) finns många bra appar.

2012-03-18 @ 16:34:00
URL: http://favoritplatsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback