Dagens

När vaknade du imorse?
Klockan var nog lite över 7
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "Varför har jag så svårt att somna om när J gått upp :/ "
 
Har du ringt nån idag, vem och vad sa ni?
Nej jag har inte ringt någon men pratat i telefon.
Vi pratade om de mesta bl.a. programmet Svenskahollywoodfruar som gick igår.
 
Vilket humör är du på?
Jag är på ett väldigt neutralt humör idag, varken glad eller ledsen :)
 
Vad har du på dig just nu?
Ett par mamma mjukisbyxor, två linnen och såklart underkläder.
 
Har du ont någonstans?
Nej inte direkt, bebis bökar rundor lite ibland så då hugger de till lite men inget som jag lider av.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
En påse lösviktsgodis från hemmakväll med massa. (riktigt film-mys väder idag & har semester)

Hur mycket var din senaste lön på?
Haha - över 10 tusen men under 25. Mer exakt vill jag inte berätta.
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet idag?
Youtube.
 
Vad ska du göra idag och ikväll?
Just nu tar jag de lugnt, sugen på att kolla någon film, senare idag ska vi kanske köra och leta efter en ny diskmaskin.Sen ska vi se Efterlyst ikväll, ett måste varje onsdag.
 
Vilken är den första låten du satte på idag?
Chris Brown ft. David Guetta - I Can only imagine
 
När fotade du något senast, och vad?
Imorse när jag målat mina naglar - kände ett behov av att visa de på instagram (sjuk man är egentligen)
 
Vad borde du göra idag? 
Kolla upp lite ang föräldrarpenning på försäkringkassan + tvätta.
 
Visa en bild du skrattade senast åt:
 



   

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hihi vad kul med lista, jag snor den :) (och vilken bild- hahaha)

2012-09-26 @ 15:21:58
URL: http://theennas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback