Gravvis v 38

 
Nu är det 2 veckor och 2 dagar kvar till BF och visst börjar de blir lite pirrigt.
Man känner att de börjar bli ont om plats för bebis där inne för h*n rör sig inte lika mycket men när h*n väl gör det så bökas de massa. Man känner de tydligare, ibland har jag en rejäl bula på ena sidan för då spjärnas de nog emot med fötterna eller gumpen.
 
Eftersom våran bebis beräknas vara ca 11% större än "normalt" så är den redan "normal vikt".
Så skulle de sätta igång nu så har får vi en "normal" stor bebis.
 
Det hade varit lite skönt om de satte igång i dagarna för de börjar bli tungt.
De är drygt att sova och ibland jobbigt på dagarna också - man känner sig som en valross.
 
Som tur är har jag bara Halsbrännan kvar av alla jobbiga graviditets jobbigheter.
Krampen i vaderna är borta (peppar peppar) och avdomnande händer är också borta.
Det ända som är jobbigt nu är halsbrännan och att man är otymplig :)
 
Kan säga att de kan jag leva med den sista tiden.. 
Samarin tuggisar är min bästa vän just nu..
 
 

 

Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Men guuud, är det bara 2 veckor kvar? Tyckte precis att det var en månad.. SHIIIIT! Jag måste ju börja fixa klart den där presenten jag planerat ett tag nu ju ;)

2012-09-25 @ 19:13:03
URL: http://lilija.com
Postat av: Alisa - Amor Vincit Omnia ❤ Gravid

Förstår att det inte kan vara lätt, man bär trots allt på så många fler kilon och på ett och samma ställe :) Men snart är bebisen ute & din famn :)

2012-09-25 @ 19:57:09
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback