Linser blev helt plötsligt glasögon

Skulle in på Lensway där jag alltid beställer mina linser..
Såg att dom hade rea på glasögon så kunde inte låta bli att gå in och kolla lite.
Har ett tag velat köpa lite större och markanta glasögon men tyckt de känts onödigt,
då jag redan äger 4 glasögon som jag aldrig använder! Har alltid linser..

Men det kanske är för att jag inte trivs i dom - dom är lite smalare och "diskretare" (iaf 3 av dom)
Iaf hittade ett par direkt från märket Rehn som jag tänkte beställa..
men sen efter att ha velat ett tag så kollade jag vidare för att se vad dom mer hade.
 
Och då hittade jag dem..
Peak glasögonen som var precis så jag ville ha dem.
Mörka - Större - Markanta
 
Så efter att velat lite till och pratat med sambon så skippade jag Lins-beställningen och köpte glasögonen istället.
 
För glasögon i min exakta styrka, fodral och putsduk + frakt blev det endast 556:-
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback