I valet och kvalet

Jag har bestämt mig nu att jag passar bäst som brunett. Skall hålla mig där, kanske variera i nyanser men brunt hår skall jag ha. 

Men ikväll blev jag så sugen på att klippa luggen igen, tycker de är snyggt med lugg men blev trött på den så nu är den en mellan-längd. Så den åker alltid upp med klämmor.. 

Velig här ja!! Fick mkt positiva kommentarer när jag väl klippte den sist (från personer jag vet är ärliga) men nja.. Vore najs att klippa den för då ser man inte lika kal ut i ansikter när man sätter upp resten av håret (tänkte på jobbet inom vården) 




Kommentarer
Postat av: Nelia

Jag tycker du passar i lugg jätte bra!! Jag gillar lugg men jag passar inte i det så jag sa till alla mina vänner att nästa gång jag får för mig det att dom ska slappa till mig och påminna mig hur missnöjd jag var sist jag klippte av den, haha. Önskar jag passade i den.
Förresten så har du fått en award på min blogg! Vore kul om du ville svara på frågorna! :)

2013-12-11 @ 10:45:45
URL: http://nelayah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback