Motivation

Nu känner jag att jag kommit igång med att äta bättre,

Minskat på Kolhydraterna, äter mer grönsaker och försökt att inte äta efter kl 18. Nu ska övervikten bort! Sett så många bilder på folk som klarat de - senast för 10min sedan.

En tjej som gick ner 30kg på ett år!!
Visst jag vet att de är mycket och "för fort" att gå ner men 15-20kg detta året hade ju varåt guld! Slippa sitta och hålla in magen Julen 2013..

Kunna komma i den snygga svarta festklänningen som jag köpte för 2 år sedan på nyår 2013 :)

Iaf.. Denna vecka ska jag komma igång med promenaderna. Ska försöka komma ut på 30min promenader dagligen (eller iaf 4 dagar i vecka) Både bra för mig och lillkillen. Han sover kanon bra när vi är ute och går :)


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Heja heja! Tycker att det ser ut som att du kommit långt redan sedan V föddes så det här klarar du :D

2013-01-07 @ 10:50:43
URL: http://lilija.com
Postat av: Anonym

Bara ett litet tips, promenera en timme åt gången! :) Du hinner bara precis bli varm i kläderna på en halvtimme.

2013-01-08 @ 20:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback