130715

Idag beställde jag en BRIO Smile
Suktat efter denna vagn någon vecka nu men endast kollat den på nätet, så när vi åkte till Ikea igår smet jag inom Barnenshus och provade den.

Wow.. Detta ska bli min vagn, tänkte jag direkt!
Lättstyrd, bra sufflett, bra varukorg, bra att man kan vända sittdelen osv. Allt var bra! Så idag knatade jag ner till Lekia här i Eslöv och frågade om de kunde ta hem den i svart (Barnenshus och jättekul i Lund hade den bara i Lila, och lila funkar inte för mig!) och de kunde dom! Så snart ska ja köpa en nya vagn - Äntligen!

Jag är så trött på vår Emmaljunga Edge från 03. Fick köpa den super billigt och visst är en okej men den uppfyller inte mina önskemål så nu blir de till att byta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback