130313 - Tiden går fort

Idag är de 5 månader sedan V föddes.
Jag har glömt en del av förlossningen men känner fortfarande obehag av att tänka på den. Men tror säkert att inom en snar framtid försvinner nog den känslan.

Det känns som V varit med oss längre än 5 månader men ändå inte.
Tiden går så fort - snart börjar han få moppe mustasch, smygröker & ber oss om öl :P Hahaha nä men alla man träffat säger: "njut, för de går alldeles för fort. Innan vet de så flyttar de hemifrån"

Vi har en spännande resa framför oss :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

5 underbara månader!! ♥

2013-03-14 @ 06:47:57
Postat av: lisessa.blogg.se

Åhh vad kul, GRATTIS! Väntar själv på min lilla plutt, men det är ju någon månad till ;)
Såg på FB att du var gravid så la till dig som vän igen då jag blev sjukt nyfiken (that's me)
I vilket fall som helst så är jag superglad för din skull :)
Kram på dig

2013-03-15 @ 13:28:25
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback