130322 - promenix

Vaknar och känner mig enormt utvilad (fastän jag varit uppe 2ggr i natt) och när jag kommer ut i köket ser jag att solen strålar. Så promenad var givet!

I med gröt i magen på både mig och lillkillen så åkte tjocka kläder på sen blev de promenad. Gick till Ica sen vidare upp till Willys sen hem igen. Totalt 45-50min promenad :)

Väl hemma gav jag mig på plankan, min massör tipsade om den för den är lindrigare mot magmusklerna än situps.
Speciellt nu så trätt på förlossning/graviditet.

Tog de x2, första gången 47,7sek paus ca 1 min sen 52,6sek. Kroppen skakade mot slutet så detta är Väääl behövligt för mig.

Imorgon ska jag över 1min båda gångerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback