Hur tänkte hon där?

"Ta inte åt dig, hon/han var likadan mot mig innan men nu är de tvärtom" 

Skämtar hon helt eller? Detta sa min kollega till mig inatt! Jag fick väldiga beröm av en vårdtagare för jag gjorde ett bra arbete, min kollega fick däremot inget alls, knappt ens en blick. Sen när vi kommer in till lokalen står hon och säger till de andra kollegorna: 

" ja Sanne gick massor av beröm och guldstjärnor hos xxx, åh allt var såå toppen!!"

Sen väder hon sig mig mig och säger:

"Men du smörade på väldigt också!" 

Jag trodde hon skämtade, när blev trevlig, glad och tacksamhet för goda instruktioner smörigt? Och de där med att jag inte skall ta åt mig, hell no! KLART JAG SKA!! Man ska väl alltid ta åt sig av positiva kommentarer och beröm OAVSETT om de bara var denna gången. 

Ibland förstår jag mig inte på folk. 

Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback