130912

Idag blev det tripp med lillsyrran och V.
Målet var förs Lundatappen sen åkaoch  shoppa. 

Väl framme på sjukhuset, la vi på lite pengar på parkeringen, gick in och bad att bli blodgivare. Fick som svar att de var ont om personal så hon bad mig att återkomma om 1-2 timmar. Hade inte riktigt tid med det så får åka in en annan dag. 

Sen bestämde vi oss för att åka till Emporia. Jag ville Entré, syrran ville Emporia så de blev de sist nämnda. 

Kan säga att jag är inget fan av Emporia. 1/4 av alla butiker gillar jag. 1/4 är för dyra och 2/4 är inte intressanta. 

Så det blir inte mer Emporia för oss tror jag. Det enda jag verkligen gillar är Yogiboost :) 


Här har jag tagit vaniljyoghurt + kokosyoghurt. Jordgubbar, mandelkross, blåbär, mango, hallon och kokosflingor.

V var snabbt framme med sina ivriga fingrar och ville åt bären.  



Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan besöka blodbussen när den är i Eslöv nästa gång.

Svar: Kan man ta test där också, och se om man kan lämna blod?
mabibu.blogg.se

2013-09-13 @ 10:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback