Är vikten de viktigaste

Nej visst är de inte de, är de inte hur man mår. 

Har alldeles för många gånger tänkt att en mag operation hade varit de enklaste för att nå min målvikt och har många gånger googlat det för att jag velat. Fast sedan har mitt "förnuft" kommit ikapp mig. Varför skulle jag göra en op? Behöver jag de? 

Träna kvinna!! Ät rätt!! Kämpa lite för en gång skull. 

Tänk så mycket som kan gå snett vid en op och de kan bli en del biverkningar. År de värt de? Kanske - kanske inte. 

Om man bortser från att jag väger typ 30kg mer än jag borde så mår jag bra. Sällan sjuk, sällan huvudvärk, sällan andra krämpor! Varför skall vikten ta så stor del av ens liv… egentligen?! 

Jo jag förstår ... Det är inte bra att bra överviktig och jag vill inte vara de heller. Har varit super glad om jag varit en stlk 38/40 istället för 44/46 (super duper glad!!) Men jag undrar vad som krävs för att motivationen skall infinna sig. 

Bestämt att 30kg skall bort till oktober. 
Och de är inte förhandlingsbart!! 


Bild fr. Google 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback