Nyår 2013-2014

De ringde från mitt eventuellt nya jobb i förrgår och frågade om jag ville/kunde jobba nyårsnatten. 

Jo men visst, gäller att visa fram fötterna när de gäller ett eventuellt jobb :) Skulle nog ändå lagt mig tidigt då sonen brukar somna vid 21. 

Så natten har spenderats på jobb och där har vi mest ätit, landstinget bjöd på landgång och sen hade personalen köpt ost och kex, frukt, chips osv. Tror lätt jag gått upp 3kg i natt! Haha.. Kommer 2014 bli ett tjockis år?! 

Nej de hoppas jag inte! 

Hoppas att 2014 kommer innehålla:
- Nytt jobb
- Spännande dagar med sambon & sonen 
- Mer dagsutflykter 
- Träning (bättre hälsa) 
- Mer tid med vänner (& familj) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback